تماس 02188652596

    0

    سبد خرید

    نمای اسپایدر - قالب برج

      آخرین مقالات

      دسته بندی ها

      artmennama
      7 آگوست 2022
      مقالات
      115 بازدید

      نمای.اسپایدر. نوعی نمای مدرن از جنس شیشه است. که اصطلاحا به آن کرتین وال نیزگفته می شود.در این نما شیشه با اتصال نقطه ای فلزی به سازه متصل می شود. نما.ی.اسپا.یدر شیشه ای معمولا در ساختمان های اداری و تجاری کاربرد دارد.

      اسپایدر.بسیار متنوع است وبه علت زیاد بودن انواع یراق‌آلات و سیستم‌های نصب اسپایدر به کارفرمایان وسازندگان پیشنهاد ما بالا بردن سطح آگاهی و اطلاعات نسبت به ن.ما.ی.اسپا.یدر است.
      نمای اسپایدرجذاب وخیره کننده است، باید حتما در قالب استاندارد‌های جهانی توسط مجری نما.ی اسپایدرجزئیات نمای اسپایدر درج شوند. نمای شیشه ای اسپایدر به نمای شیشه‌ای عنکبوتی هم معروف است. که انتخاب این نام به دلیل سازه‌های پشتیبان نگهدارنده و فرم یراق‌آلات در این نوع نما است.
      از بهترین سازه های نمای شیشه ای اسپایدر در ایران و تهران می‌توان پروژه باغ کتاب تهران را نامبرد. که در مقیاس زیادی اجرا و به بهره‌برداری شده است.
      انواع متداول نمای اسپایدر مثل اسپایدر فین گلس یا اسپایدر لوله‌ای، هرکدام ویژگی‌های بخصوصی دارند به همین علت در این مقاله قصد داریم به بررسی انواع نماهای اسپایدر، سیستم‌های اجرا و همچنین هزینه نصب این نماها بپردازیم چون که آگاهی ازاین موارد شما را در انتخاب دقیق تر کمک میکند. به طوری که از نمای ساختمان خود اطمینان کامل پیدا کنید.

      انواع نمای شیشه ای اسپایدر

      در استفاده از .نمایاسپایدر نکته ای که بسیار مهم است. این سازه در پنج روش قابل اجرا می باشد که هر نوع از آن کاربرد و شرایط به خصوصی دارد .و هریک مزایا و معایب خود را دارد، از جمله انواع نماهای شیشه‌ای اسپایدر می‌توان به موارد زیراشاره نمود:

      • اسپایدر لوله‌ای
      • اسپایدر فین گلس
      • اسپایدر کابلی
      • اسپایدر سازه خرپا
      • اسپایدر اسپیس فریم

      قیمت اجرای سازه اسپایدر

      در هزینه های اجرای.نمای.اسپایدر. نوع شیشه استفاده شده و کیفیت آن (سکوریت، لمینت، تک یا دوجداره بودن)، ابعاد و ضخامت شیشه های نما، سازه نگهدارنده .نمای.اسپایدر. و کیفیت یراق آلات اجرای.نمای اسپایدردخیل هستند. به طورکلی قیمت نمای اسپایدراز مبلغی حدود 3.000.000 تومن شروع میشود.

      توجه کنید که قیمت ها با توجه به کیفیت ونوع شیشه ها نیز امکان دارد دچار تغییرشود. به طور مثال چنانچه شیشه ها لمینت شود .قیمت نمای اسپابدر افزایش خواهد یافت.

      مقالات مرتبط

      مقالات
      مجری سرامیک خشک
      مجری نصب و اجرای نمای سرامیک خشک به مقاله مجری سرامیک خشک سایت گروه معماری آرتمن نما خوش آمدید.در این مقاله میخواهیم در مورد ...

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

      موسسین گروه آرتمن نما مجری تخصصی نماهای  مدرن شیشه و سرامیک از سال 1388 فعالیت مستقیم و مستمر خود را در صنعت ساختمان آغاز نمودند.

       

      اطلاعات تماس

      هرگونه کپی برداری از سایت آرتمن نما پیگرد قانونی دارد. طراحی و پشتیبانی توسط وب تایگر

      تماس با ما

      درباره ما

      مشاوره آنلاین
      پشتیبانی واتس اپ
      سلام! چت پشتیبانی آنلاین و مشاوره کلیک کنید
      تماس با ما